Ролі

Кожна група за результатами своїх досліджень створює свій власний проект і готується до його захисту.

Група 1 “Юристи”
Завдання: Шановні послідовники Феміди, ви ж не заперечуватимете той факт, що кожен юрист повинен досконало знати закони, давати юридичний коментар. Тому, будь ласка, дослідіть історію виникнення всіх юридичних документів в царині прав дітей. Вам потрібно створити презентацію, в якій ви узагальните відповіді на питання: 
1. Декларація прав дитини – перший документ про захист дітей у світі. 
2. Дитячі права в світі – Конвенція ООН про права дитини. 
3. Конституція України – похідна основних документів про захист прав дітей.
Форма звіту: презентація.

Група 2 “Журналісти” 

Завдання: Професіонали золотого пера. Ваш обов’язок – дізнатися про найсвіжіші новини з усього світу. Зараз ви відправитесь у віртуальне відрядження до США, Німеччини, Китаю та України і проведете дослідження з питань прав дітей в галузі освіти у цих країнах. У своїй роботі ви будете орієнтуватися на такі питання: 
1. Педагогіка В.Сухомлинського – гармонія природи і серця. 
2. Як здійснюється шкільна освіта в США? 
3. Оригінальні стандарти навчання в Німеччині. 
4. Специфіка освітніх послуг у Китаї. 
Форма звіту: буклет.

Група 3 “Соціологи” 

Завдання: Юні аналітики! Ваше завдання не просте, вам потрібно не тільки проаналізувати стан дотримання прав дитини у вищезгаданих країнах, але й скласти порівняльні діаграми, кола Вена та відтворити колесо прав. 
Форма звіту: діаграма, коло Вена, колесо прав.  

Група 4 “Піар – менеджери” 

Завдання: Повелителі біг – бордів, рекламних роликів, слоганів! Ви, мандруючи по Всесвітній мережі, маєте зібрати факти для потужної рекламної компанії “Ми живемо у правовій державі”. 
Форма звіту: слоган, відеофільм, пісня.


Немає коментарів:

Дописати коментар